april, 2017

26apr12:0017:00Focusgroep FinanceFinance Focus group meeting

Event Details

Werk je bij een bank, verzekeraar of andere financieel dienstverlener? Grote kans dat de klantbeleving en de klantreis centraal staan. Dagelijks zijn we bezig de interactie met de klant te optimaliseren om zijn of haar gunst te winnen en hem/haar aan ons te binden.

Het is een misverstand dat de klantreis alleen het domein is van Marketing. Wat te denken van de processen en systemen die achter de klantreis schuilgaan? Maar hoe maak je de vertaalslag? Hoe belangrijk zijn ‘touchpoints’ en ‘moments of truth’ voor de procesinrichting? En hoe draagt BPM bij aan de optimalisatie van de klantbeleving?

Graag nodigen we je uit voor de focusgroep Finance op donderdag 16 maart a.s., om met vak- en branchegenoten uit het bank- en verzekeringswezen kennis en ervaringen uit te wisselen op het gebied van ‘customer journeys’. In het bijzonder zullen we stilstaan bij hoe organisaties als ING, ABN Amro en Achmea omgaan met de vastlegging en analyse hiervan. En hoe BPM-specialisten en Customer Journey Experts met elkaar samenwerken. 

Details
• Wat: Focusgroep Finance, onderdeel van de ARIS- en Alfabet-Gebruikers Nederland (AGNL)
• Thema: Customer Journeys
• Wanneer: Donderdag 16 maart 2017, 13:00-16:30
• Waar: Achmea, Zeist

Agenda
• 12:00-13:00 Inloop & Lunch
• 13:00-13:30 Introductie Customer Experience Management met ARIS: Hoe te positioneren? Hoe te gebruiken?
• 13:30-14:30 Ervaringen ING
• 14:30-15:00 Ervaringen ABN Amro
• 15:00-15:15 Pauze
• 15:15-16:00 Ervaringen Achmea
• 16:00-16:30 Plenaire discussie

Aanmelden
Wil je deze boeiende kennissessie niet missen? Meld je dan uiterlijk 18 april a.s. aan via deze link of stuur een e-mail naar Wietske@gbmanagementconsulting.nl. 

Time

(Wednesday) 12:00 - 17:00

Location

Achmea

Handelsweg 2, Zeist

X